SZOLGÁLTATÁSAINK


  • Ügyfeleket szerzünk megrendelőinknek;
  • Telefonos ügyfélszolgálatot biztosítunk;
  • Értékesítési- és direkt marketing tanácsadást nyújtunk.


Részletek:

Ügyfeleket szerzünk megrendelőinknek


Felkutatjuk az érdeklődőket és személyes találkozót vagy videochatet szervezünk a célcsoport döntéshozóival

Megtesszük a legnehezebb lépést megrendelőnk helyett: első lépésben kiszervezett szolgáltatásként biztosítjuk ügyfeleink számára a mind direkt marketing kompetenciákat, mind az infrastruktúrát és emberi erőforrásokat. Ez azt jelenti, hogy a partnereinknek nem kell időt, pénzt és emberi erőforrásokat fordítaniuk arra, hogy létrehozzák saját hasonló, "házon belüli" képességeiket (ami önerőből évekig tart), hanem azonnal fókuszálhatnak az általunk megszerzett érdeklődőkre ("leadekre"), ami stabilizálja a bevételeket és gyors növekedést tesz lehetővé.

Professzionális marketing üzeneteket dolgozunk ki

Az értékesítési üzenetek megalkotása és célba juttatása olyan szaktudás, amelyet az éles piaci verseny miatt magas szinten kell birtokolnia a cégeknek. Mi a gyakorlatban mutatjuk meg, melyek a legújabb trendek és módszerek a direkt értékesítésben, miközben egyúttal (és főként) ügyfeleket szerzünk megrendelőink számára.

Átadjuk vagy tovább működtetjük az általunk, a megrendelőnk számára felépített értékesítési rendszert

Mi az üzleti kapcsolatainkra kölcsönös előnyöket biztosító, hosszú távú partnerségként tekintünk. Számunkra a feladat nem ér véget ott, hogy a megteremtjük a vállalkozás számára szükséges direkt marketing kompetenciákat, hanem ezt implementáljuk a megrendelőnknél saját erőforrásaira ("in hose") vagy folyamatosan tovább működtetjük ("outsourcing"). Mindkét esetben a tartalom és a technológia folyamatos működtetését és fejlesztését is támogatjuk.


    • Első körös értékesítési tárgyalások megszervezése, "lead generálás";
    • Direkt és indirekt értékesítés új ügyfelek számára;
    • Keresztértékesítés meglévő ügyfelek számára;
    • Értékesítési és marketing kampányok utókövetése;
    • Online marketing és Direkt marketing kampányok lebonyolítása.


Telefonos ügyfélszolgálatot biztosítunk

"Inbound" értékesítési kampányokhoz vagy a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz telefonos hátteret adunk

0-24-es telefonos rendelkezésre állást biztosítunk professzionális minőségbiztosítással, akár többnyelvű operátorokkal. Ez azt jelenti, hogy megrendelőnk folyamatosan rálát és meggyőződhet a folyamatok minőségéről anélkül, hogy neki erre a területre emberi erőforrásokat, valamint menedzsment- és kiépítési időt kellene szánnia. Mindez gyorsabb növekedést és megbízhatóbb vállalati működést eredményez.

  • Telefonos, Chat ügyfélszolgálat;
  • Ügyfelek elégedettségének felmérése;
  • Követelések, fizetési elmaradások kezelése behajtása;
  • Inaktív ügyfelek aktivizálása;
  • Ügyfelek nyilatkoztatása GDPR szabályoknak megfelelően.


Értékesítési- és direkt marketing tanácsadást nyújtunk

Implementáljuk a legfrissebb, professzionális trendeket és technikákat ügyfeleinknél

A legjobb gyakorlatot örömmel adjuk át a fenti szolgáltatásainkkal párhuzamosan vagy azoktól függetlenül. Tehát megrendelőink már meglévő erőforrásait versenyelőnnyé fejlesztjük, ez pedig számukra magasabb profitot és gyors piacszerzést tesz lehetővé.

  • Értékesítési stratégia kidolgozása;
  • Piac- és ügyfél kutatások lebonyolítása, ügyfél adatbázis építése, frissítése, karbantartása;
  • Termék és árazási stratégia kialakítása;
  • Kommunikációs stratégia kialakítása.